İstanbul Medeniyet Üniversitesi Lisans Eğitim-Öğretim Ve Sınav Yönetmeliği’nin 20. Maddesinin ikinci bendinde yer alan “Üniversiteye ilk defa kayıt olan öğrenciler, ders saydırma ve intibak taleplerini kayıt tarihinden itibaren beş (5) iş günü içerisinde ilgili dekanlığa verirler. Üniversiteye kayıtlı öğrenciler ise ders saydırma ve intibak taleplerini ders seçimi haftasından bir hafta önce ilgili dekanlığa verirler” ifadesine istinaden Fakültemize yeni kayıt yaptıran öğrencilerin intibak dilekçelerini 13 Eylül 2024, Üniversitemize kayıtlı öğrenciler ise intibak dilekçelerini en geç 2 Eylül 2024 tarihine kadar Turizm Fakültesi Dekanlığı’na elden teslim etmeleri gerekmektedir. İntibak için gerekli belgeler aşağıda belirtilmiştir.
İntibak İçin Teslim Edilmesi Gereken Belgeler
İntibak Dilekçesi/Formu
- Transkript
- Ders İçerikleri
- Öğretim Planı (Tüm dönemleri gösteren)
İstanbul Medeniyet Üniversitesi 28/09/2022 tarihli 2022/19 sayılı "İstanbul Medeniyet Üniversitesi Ders Eşdeğerlik ve İntibak Esasları'na" göre yukarıda maddeler halinde belirtilen belgelerin Fakülte/Enstitü/Yüksekokul veya Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı yetkililerince imzalanmış, kaşeli ve mühürlü olması gerekir. E imzalı evrak kabul edilir.
- İntibak formu dosyasını indirmek için TIKLAYINIZ.